icon-f icon-t icon-i

Seasons' Pulse 2012 Christmas Spirit - INFOGRAPHIC

Seasons Pulse 2012 Infographic Front pageΗ έρευνα Seasons' Pulse (Infographic) αποτελεί μια έρευνα πολλαπλής συμμετοχής που διερευνά το αγοραστικό κλίμα και την καταναλωτική διάθεση ως προς τις αγορές και τα έξοδα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η έρευνα είναι αντιπροσωπευτική του πληθυσμού και επαναλαμβανόμενη με συχνότητα μια φορά τον χρόνο με σκοπό τη διαχρονική διερεύνηση.

Παρατηρείται μια γενική δυσκολία ως προς το πόσο σκοπεύουν να ξοδέψουν. Το 44% των ερωτηθέντων δηλώνει πως φέτος τα Χριστούγεννα θα τα βγάλουν πέρα με κάποια/πολλή δυσκολία οικονομικά.

Continue Reading

Penalty Analysis on Product Testing

Penalty Analysis on product testing - CopyΣε πρόσφατη έρευνα της Pulse Market Research για δοκιμή και ανάπτυξη νέου προϊόντος, σε ποσοτικό περιβάλλον, η εφαρμογή Penalty Analysis στα υπό αξιολόγηση χαρακτηριστικά του προϊόντος, έδωσαν στον πελάτη τη δυνατότητα στοχευμένης βελτίωσης του προϊόντος του.

Η δυνατότητα ανάπτυξης ή/και βελτίωσης ενός προϊόντος ευρείας κατανάλωσης στην Κυπριακή αγορά, δεν είναι ιδιαίτερα σε ζήτηση σαν ερευνητική πρακτική στην Κύπρο, δεδομένης της μεγάλης παρουσίας εισαγωμένων προϊόντων στην αγορά.

Continue Reading

2011 Election's Polls Evaluation

Elections Vote frond pageΠολύς λόγος έγινε για την ακρίβεια και την αντικειμενικότητα των δημοσκοπήσεων για τις βουλευτικές εκλογές του Μαΐου του 2011.

Η εταιρεία μας, με την παροχή της συνδρομητικής μας δημοσκόπησης και τις εκτιμήσεις των τελικών αποτελεσμάτων όπως δόθηκαν στις 16/5/2011 και στις 20/5/2011, πέτυχε ορθή εντός των στατιστικών λαθών πρόβλεψη του τελικού αποτελέσματος για όλα τα πολιτικά κόμματα.

Continue Reading

Election Attendance 01/2011 - ΟΠΕΚ

Pulse OPEK Presentation 01-11 Page 02Πολιτικό Σύστημα σε Κρίση - Παρουσίαση δημοσκοπικών ευρημάτων Pulse Market Research για τον ΟΠΕΚ (Όμιλος Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας)

Όταν σε προσκαλούν να μιλήσεις για το «πολιτικό σύστημα σε κρίση» και να υποστηρίξεις όσα θα πεις από αποτελέσματα δημοσκοπήσεων, δημιουργείται αυτόματα μια προδιάθεση επικριτική προς όλους όσους οι δημοσκοπήσεις σκανάρουν (θεσμούς, άτομα, εκφραστικά όργανα).

Ευτυχώς τα αποτελέσματα δημοσκοπήσεων, αποτελούν πρόσφορο έδαφος για την άσκηση κριτικής στους πιο πάνω.

Continue Reading