icon-f icon-t icon-i

Trust in Advertising (Infographic)

Εμπιστοσύνη Κυπρίων Καταναλωτών στους τρόπους διαφήμισης (Infographic)

Πρώτα η Σύσταση

Οι προσωπικές απόψεις των πελατών επηρεάζουν τη συμπεριφορά και επομένως την πιθανή σύσταση που δίνουν για ένα προϊόν/υπηρεσία. Το Viva Voce ή Word of mouth (WOM), είναι ο πιο ζωντανός τρόπος διαφήμισης και φαίνεται ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται συστάσεις από συγγενείς/φίλους περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης. Η εμπιστοσύνη στη σύσταση είναι μεγαλύτερη σε άτομα της ηλικιακής ομάδας 18-44 σε σχέση με άτομα ηλικίας άνω των 45. 

Continue Reading

Season's Pulse 2014 - (Infographic)

Το Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα των Κυπρίων (Infographic)

Φέτος, 9 στους 10 αναφέρουν ότι θα συναντηθούν με φίλους ή συγγενείς τις γιορτινές ημέρες, 8 στους 10 ότι θα αγοράσουν ή θα φτιάξουν χριστουγεννιάτικα γλυκά και σχεδόν 8 στους 10 ότι θα στολίσουν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Παρά την περσινή πτώση που παρατηρήθηκε στα ποσοστά αυτά, φέτος φαίνεται να επανέρχεται η ίδια εικόνα με το 2012. Όσον αφορά τις συνήθειες και τα έθιμα υψηλής δαπάνης, 1 στους 2 δηλώνει ότι θα διοργανώσει σπίτι του κάποιο χριστουγεννιάτικο πάρτι, 1 στους 3 ότι θα πάει σε χριστουγεννιάτικο πάρτι και 55% δηλώνουν ότι θα ανταλλάξουν δώρα.

Continue Reading

"Giving" in Cyprus (Infographic)

Η φιλανθρωπική συμπεριφορά των Κυπρίων (infographic)

Τελευταία μέρα για τη βδομάδα εθελοντισμού η 8η Δεκεμβρίου και η Pulse Market Research θέλησε να καταγράψει την εθελοντική συμπεριφορά των Κυπρίων μέσα από την ανάλυση 4 ερωτήσεων. 96% των Κυπρίων δήλωσαν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον τελευταίο 1 χρόνο και 78% δήλωσαν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον τελευταίο 1 μήνα. Σε αντίστοιχη έρευνα που διενεργήθηκε τον Οκτώβριο του 2013 74% ανέφεραν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον προηγούμενο μήνα.

Continue Reading