icon-f icon-t icon-i

Mystery Shopping Smiling Report 2013 - INFOGRAPHIC

The Smiling Report (Infographic) is compiled by the MSPA annually from Mystery Shopping evaluations world wide. The Smiling Report consists of data from more than 2 million evaluations in 2012, measuring weather the Mystery Shopper during his/her visit received a smile, a greeting and an add-on sales suggestion.

Not a lot has changed since last year. Cyprus scores better than average on the "Smiling" and "Greeting " indicators, but ranks last for "Add On Sales" from more than 50 countries. This year's Smiling Report for the Mystery Shopping practices of more than 300 countries within 2012, verifies in a great extent what is common knowledge in Cyprus' Customer Service talks: "Customer Service in Cyprus is not bad, Selling Skills however, are not as good."

Continue Reading

Van Westendorp Price Sensitivity Analysis

Van Westendorp small

Η Pulse Market Research, είχε την ευκαιρία να εφαρμόσει επιτυχώς το 2013 το μοντέλο Van Westendorp για πελάτη της στα πλαίσια της λήψης αποφάσεων στρατηγικής σε θέματα τιμολογιακής πολιτικής σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο καθορισμός τιμής πώλησης ενός προϊόντος είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχημένη είσοδο ενός προϊόντος στην αγορά.

Continue Reading

Seasons' Pulse 2012 Tech Possession - INFOGRAPHIC

techinfoΗ έρευνα Seasons' Pulse Tech Possession (Infographic) αποτελεί μια έρευνα πολλαπλής συμμετοχής που διερευνά το αγοραστικό κλίμα και την κατοχή προϊόντων τεχνολογίας στο καταναλωτικό κοινό κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η έρευνα είναι αντιπροσωπευτική του πληθυσμού.

To 2012 λιγότεροι απο τους μισούς δηλώνουν να έχουν ατομικό laptop ενώ 7 στους 10 αναφέρουν πως έχουν τουλάχιστον 1 laptop στο νοικοκυριό τους. Χαμηλότερα είναι τα ποσοστά για τους Desktop υπολογιστές όπου σχεδόν οι μισοί δηλώνουν τουλάχιστον 1 Desktop υπολογιστή στο νοικοκυριό και 3 στους 10 δηλώνουν ατομική κατοχή Desktop υπολογιστή.

Continue Reading

Seasons' Pulse 2012 Purchase Intentions - INFOGRAPHIC

2012 Seasons Pulse Intentions Infographic Front pageΗ έρευνα Seasons' Pulse (Infographic) αποτελεί μια έρευνα πολλαπλής συμμετοχής που διερευνά τις προθέσεις του καταναλωτικού κοινού σε σχέση με τα ψώνια τους κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η έρευνα είναι αντιπροσωπευτική του πληθυσμού.

Το 74% δηλώνει πως θα κάνει τις περισσότερες αγορές την περίοδο των εκπτώσεων ενώ σχεδόν οι μισοί αναφέρουν πως θα κάνουν όλες τις αγορές τους κατα την περίοδο των εκπτώσεων. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 16% δηλώνει πως δεν θα κάνει καθόλου αγορές.

Continue Reading