Advertising & Informative SMS
Η στάση των καταναλωτών σε σχέση με τα διαφημιστικά και ενημερωτικά SMS. (Infographic - Download in PDF)
Έρευνα του 2016 για τις στάσεις των καταναλωτών σε σχέση με τα διαφημιστικά και ενημερωτικά SMS.
- Στόχος οι Γυναίκες και οι παραγωγικές ηλικιακές ομάδες.
- Ο αριθμός διαφημιστικών και ενημερωτικών μηνυμάτων που λαμβάνει στο κινητό του ο κύπριος καταναλωτής είναι αρκετά ψηλός καθώς αγγίζει τα 7 μηνύματα τον μήνα παρατηρώντας μια σημαντική συχνότητα στις γυναίκες και στις ηλικιακές ομάδες των 35 με 44 ετών.
- Ενημέρωση πέραν της διαφήμισης.
- Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι πέραν της διαφήμισης, έχει αναφερθεί από σημαντικό ποσοστό του δείγματος η ανάγκη και για άλλου είδους ενημέρωση, όπως υπενθύμιση ραντεβού.
- Δυνατότητα εξόδου(Opt Out)
- Μεγάλο ποσοστό του δείγματος καθιστά απαραίτητη τη δυνατότητα αφαίρεσης του τηλεφώνου τους από τις διάφορες λίστες των εταιριών με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 64%.